konsument.blogg.se

Inlägg om produkter, tjänster och kundservice i vardagen.

BMW 3-serie Touring (F31)

Kategori: Bil

Dags att summera 28 månaders användning av denna 320d automat X-drive.
(null)

Det blir kortfattat för det finns inte mycket att anmärka på. Desto mer som är bra.
En fint balanserad bil med rimliga utrymmen, tillräcklig motor, bra låda och med bra utrustningsnivå. Snygg tycker jag och bekväma stolar att åka långt i (fram).
Skulle velat ha dieselvärmare då elvärmaren från Calix strulade. Hjulen är mer snygga än bekväma och styrningen onödigt nervös, kalla det direkt om du är på det humöret vilket inte jag brukar vara när jag kör motorväg.
Men helt klart en bil att rekommendera om utrymmena är rätt och den ligger inom budget. Lite väl vanlig i mina trakter för min smak förstås.

Kommentera inlägget här: